Razgovor sa idejnim tvorcem aplikacije „naruči“ – Ismirom Kurtićem

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Inspiracija i pozitivne priče su postale lajt motiv Investicijske fondacije Impakt. Upravo zbog toga za vas smo pripremili razgovor sa uspješnim mladim preduzetnikom iz Sarajeva, Ismirom Kurtićem.

Ovaj šarmantni mladić završio je studij na Međunarodnom Univerzitetu u Sarajevu na odsjeku za ekonomiju i menadžment. Kako sam kaže još tokom studija pojavila se želja za pokretanjem vlastitog poslovnog poduhvata. Svoja prva radna iskustva sticao je radeći u odjelu marketinga za domaće i inostrane kompanije, još tokom studija.

„Trenutno sam  vođa “navale” domaće kompanije i brenda “naruči” koji se bavi brzim dostavljanjem hrane, namirnica u veoma kratkom roku u domove ljudi. Ja više volim reći, a to je i moto našeg brenda da dostavljamo sreću na Vaša vrata. Radimo u Sarajevu, a uskoro u cijeloj BiH. Naši momci na terenu su nasmijani, ljubičasti i drugačiji,“ kaže Ismir kroz osmijeh.

Preduzetničke vode

Na pitanje o tome kako se odlučio upustiti u preduzetničke vode, Ismir je kroz smijeh rekao da je on u preduzetničkim vodama već dugo, te dodaje da je u prošlosti mario samo za profit.

Ismir: „Sve dok radiš samo za profit, brzo gubiš interes.“

Kaže da je zbog nerazumijevanja na koje je nailazio kod prethodnih poslodavaca odlučio da pokrene nešto svoje. Situacija sa corona virusom mu je znatno otežala pokretanje vlastitog biznisa. U ovom periodu na naše tržište došle su i druge kompanije koje se bave dostavom, ali to Ismira nije pokolebalo u namjeri da svoj proizvod izvede na tržište.

Ismir: „Jednostavno sam htio napraviti nešto drugačije, kompaniju u kojoj vlada harmonija unutar ali i van. Zahvaljujući porodici, prijateljima i partnerima: Adiju, Mirnersu, Alenu, Alidi, Ajdinu i Merimu izašli smo na tržište. Konačno imamo bh. brend koji je na samo početku pomogao i trgovcima, smanjivši njihove naknade za čak 50%.“

Investicijska fondacija Impakt i BOLD radionica za mlade bh. liderke i lidere

Na BOLD radionicu Ismir je došao sa idejom a kako sam kaže, tim Investicijske fondacije IMPAKT, kao i drugi polaznici radionice su mu otvorili oči, dali su hrabrosti i kanalisali njegova znanja i vještine, te ga ohrabrili za posljednji korak u pokretanju poslovnog poduhvata – izlazak na tržište.

„Nakon saradnje i njihovih savjeta ovaj „vođa navale“  se spremio za utakmicu i produžetke,“ govori Ismir kroz smijeh.

Kaže da je zahvaljujući timu Investicijske fondacije i BOLD radionici pronašao ono „nešto“ što je potrebno za uspjeh.

„Našao sam  jednog predivnog člana tima koji je počeo živjeti “naruči” sa ostatkom tima. Već  45 dana je jedna od pokretačkih snaga ove kompanije“ kaže Ismir, pa dodaje: „Također sam dobio veliku podršku od IMPAKTA i njegovih saradnika kako kroz savjete i znanje tako i kroz konekcije. Upoznali su me sa ljudima bosanskih korijena čiji poslovi su uspješni u drugim državama, a koji su mi objasnili lakoću pokretanja “naruči” u bilo kojem dijelu svijeta. Naravno temelji moraju da budu zdravi, a ostalo je samo stvar pravih koraka i vremena.“

Ono na šta je Ismir posebno ponosan, a moramo priznati i mi, je činjenica da za svakog korisnika aplikacije ekipa tima „naruči“ posadi jedno drvo!

Cilj ovakvog poslovanja je smanjenje štete nanesene ispusnim plinovima koji se svakodnevno unose u atmosferu. Više o 1 tree 1 planet politici možete pronaći na linku: https://narucidostava.com/jednodrvojednaplaneta/

Konkurencija

Ismiru smo postavili  jedno teško, pa možda i najteže pitanje, a ono glasi: „Zašto misliš da je tvoja ideja bolja od konkurentskih?“

„U jednom trenutku sam se nakon njihove pojave na tržištu pitao da li uopšte imam šanse ako nastavim“, kaže Ismir pa dodaje „Odlučio sam nastaviti, izaći na tržište i ne osvrtati se na konkurenciju. Mi smo ipak jedina aplikacija koja misli na planetu i brend koji će uskoro izdati svoj Code of conduct, u kojem će biti nekoliko politika koje odnose na zapošljavanje i pomaganje socijalno isključenim kategorijama stanovništva.“

U njegovom timu su primijetili da su ostali servisi za dostavu, tokom lockdown-a povećali iznos naknada za trgovce i ugostitelje, te je upravo zbog toga ovaj tim mladih ljudi spustio ovu naknade za čak 50%.

Ismir: „Još jednom pozivam sve domaće trgovce i ugostitelje da pomognu domaći bh. brend „Naruči“ jer je on nastao upravo iz ideje da pomogne njima.“

Poruka za kraj

Ovaj mladić kaže da se za pokretanje vlastitog poslovnog poduhvata neophodno okružiti pametnim i ambicioznim ljudima, te će svaki korak biti lakši i zabavniji. Smatra da je potrebno raditi ono što volite, ne obazirući se na negativne komentare – kojih u našem društvu ima mnogo.

Pripremite se za nesanicu i umor ali ne skidajte osmijeh sa lica. Zaboravite na ego i tražite pomoć od ljudi koji imaju znanja potrebna za Vaš uspjeh.  Iznenadite ćete se koliko su ljudi spremni pomoći pravoj ideji.”

Ismir Kurtić

On smatra da budućnost Bosne i Hercegovine leži upravo u pokretanju malih biznisa. Napominje da vlasnici ovakvih biznisa moraju biti u korak sa tehnologijom i digitalizacijom, kako bi mogli pratiti trendove, jer to je ono što tržište zahtijeva.

Ismira samo zamolili da sa nama i vama podijeli još malo mudrosti.

„Vjerujte u svoje snove, okružite se pravim ljudima, a za ostalo #samonaruči.“

P.S. Aplikaciju možete preuzeti putem Appstore-a i Google Play-a!!!