Mentoring: Brending

U sklopu mentorske podrške IMPAKT inkubatora poslovnih ideja, u proteklom periodu održali smo seriju webinara na temu Brendinga. Mentoring se odvijao putem Zoom platforme u tri sesije i to:

  • Šta je brend?

Riječ “brend” je zasigurno jedan od onih pojmova koji se toliko često upotrebljava, a samo nekolicina u stvari u potpunosti sigurna u značenje pojma. Brend je način na koji korisnici doživljavaju kompanije, organizacije ili pojedince. Učesnice i učesnici webinara imali su priliku saznati zašto je brend bitan za kompaniju i koje su osnovne karakteristike snažnog i održivog brenda.

  • Šta je brending i kako efikasno upravljati brendom?

Brending (brendiranje) je važno jer ne samo da ostavlja nezaboravan utisak na potrošače, već omogućava vašim klijentima da znaju šta mogu da očekuju od vaše kompanije. Na webinaru učesnici i učesnice sesiji naučili koje su strategije izgradnje i upravljanja brendom kao i koje su faze  ključne za razumijevanje brandinga kao mulitidisciplinarnog holističkog pristupa.

  • Šta je brend arhitektura?

Brendovi, baš kao i ljudi, imaju svoju osobnost i mjesto u organizaciji. Brend arhitektura je strateška disciplina koja nastoji definirati odnose među brendovima i jasno ih prikazati kroz organizacijsku strukturu brendova, u obliku matrice ili grafikona.