„Od kad smo pustili video u sklopu kampanje, stalno mi stižu upiti za ponudu. Snimila sam već nekoliko voiceovera i odlučila ponuditi popust svima koji su se javili tokom kampanje“, kaže Elma, poduzetnica koja je bila dio kampanje „Podrži raju u svom kraju“. Njena priča samo je jedna od mnogih koje su pokazale koliko je podrška lokalnim biznisima važna, kako za poduzetnike, tako i za zajednicu.
Stotine malih poduzetnika uključilo se u ovu kampanju s jasnim ciljem – pokazati građanima koliko je važno podržavati domaće, male biznise. Jer, mali biznisi nisu samo trgovine ili usluge – oni su srce naših lokalnih zajednica. To su oni koji nas hrane, brinu o našim potrebama i, što je najvažnije, prehranjuju svoje porodice vlastitim trudom i radom.
Osim kupovine proizvoda i korištenju usluga kod malih poduzetnika ključna je i podrška koja je došla i od velikih firmi. I to nije bila samo poslovna saradnja – to je zajedništvo. Dio kampanje bile su i velike kompanije koje su dale popuste malim biznisima, omogućujući im da kupe potrebnu opremu poput računarske opreme, namještaja, uredskog materijala i drugih potrepština po sniženim cijenama. Tako su ove kompanije malim poduzetnicima pomogle da postave temelje svojih biznisa, kupujući opremu koja im je nužna za daljnji rast i razvoj. Osim toga, nekoliko velikih firmi ponudilo je savjetovanje i pomoć u odabiru najbolje opreme za rad.
Kampanja je uspješno dokazala da biznisi nisu samo konkurenti – oni mogu biti i snažna podrška jedni drugima. Razmjena iskustava, savjeta i zajednički ciljevi mogu donijeti mnogo više nego što možemo zamisliti.
Edukacija i podizanje svijesti građana o važnosti malih biznisa bili su ključni dijelovi kampanje. U osam gradova širom zemlje mogli ste vidjeti desetine bilborda na kojima su mali poduzetnici pozivali na podršku lokalnoj proizvodnji s porukom „Podrži raju u svom kraju“. Svjesni da mladi ljudi oblikuju budućnost, organizovali smo i radionice sa srednjoškolcima, motivirajući ih da aktivno podrže male biznise u svom okruženju.
Na kraju, nije isto kupiti domaći med od pčelara koji na svom imanju s ljubavlju brine o pčelama i med koji dolazi iz masovne proizvodnje. Možda je ponekad taj domaći med nešto skuplji, ali ono što on nosi sa sobom uloženi trud, kvalitet i ljubav prema poslu ne može se mjeriti novcem. Mali biznisi ulažu svoje vrijeme, energiju, trud i strast u svaki proizvod koji stvore. Na nama je da im pružimo podršku, da uživamo u ljepoti onoga što stvaraju i učinimo da ta ljepota bude prepoznata u našim zajednicama. Podržimo raju u svom kraju, zadržimo ljude u našoj zemlji i zajedno gradimo snažniji, sretniji i uspješniju Bosnu i Hercegovinu.