Gračanica je jučer i danas platforma za širenje poslovnih ideja. Za ovaj grad s razlogom važi izraz „Od posla čaršija“. Pokazuju to i prvi Gračanički poslovni susreti – SAPO 2024. Počeli su jučer u organizaciji Grada Gračanica i Udruženja poslodavaca i samostalnih privrednika Gračanica.
Poslovni susreti su idealna prilika za sve one koji žele biti dio poslovnog razvoja da iskoriste Gračanicu za povezivanje sa drugim poduzetnicima.
Ovu jedinstvenu priliku iskoristili su i poduzetnici iz Investicijske fondacije Impakt. Drvene igračke “Rainbow”, „Atelje Aida“, „By Mirela“, „Baštovan“ i „G Farm“ samo su neki od poduzetnika koji su prezentovali svoje biznise na SAPO 2024.
Mirela Subašić vlasnica „By Mirela” sewing room bavi se kreativnim šivenjem, a na SAPO je došla pozivom Investicijske fondacije Impakt.
„Nama, malim biznisima, ova pružena prilika znači mnogo. Ovo je za nas zaista važna reklama koju trebamo dobro iskoristiti. Dosta ljudi je došlo na SAPO i to me raduje. Svaka podrška nam je dobrodošla i zahvalni smo ljudima koji su došli da nas podrže“, kazala je Mirela.
Da su poslovni susreti dobra prilika za male biznise smatra i Ajiša Durmić vlasnica Drvenih igrački „Rainbow“.
„Dosta ljudi je danas svratilo na naš štand da pogleda naše proizvode. Mnogi od njih su zainteresovani za naše proizvode i postat će naši kupci. Zaista mi je drago zbog toga. Sretna sam što se ljudi upoznaju sa vrijednošću drvenih igračaka i drvenih proizvoda kao ekološki prihvatljivih. Donijeli smo neke od naših proizvoda kao što su puzzle, drvene igračke, daske za rezanje i drvene poslužavnike“, istakla je Ajiša.
Dodaje da je jako ponosna i sretna kada vidi da su oko nje mnoge njene kolege iz Impakta.
„ Impakt obuka je za nas je bila zaista značajna. Prije svega pomogla nam je da pokrenemo biznis. Naučili smo mnogo o stvarima koje su bitne u vođenju biznisa i na šta trebamo posebno obratiti pažnju. Ja još uvijek učim, ali podrška mi je značila mnogo“, poručila je Ajiša.
Impakt zajednica je ostavila snažan pečat na ovogodišnji SAPO. Važno je spomenuti i da je naš Bakir Đulić vlasnik Media Wizards bio zadužen za marketing, a Elma Čajić vlasnica „TAKT- Zvuk u boji“ je bila voditeljica programa.
Ponosni smo na impakt naših poduzetnika na Bosnu i Hercegovinu u jačanju poduzetničkog potencijala i unaprjeđenju kulture poduzetništva.