Društvene mreže su postale neizostavan alat za organizacije koje žele napredovati u dinamičnom poslovnom okruženju.
1. Kreativnost na prvom mjestu
Savremeni brendovi sve više pomjeraju granice tradicionalnog marketinga, fokusirajući se na sadržaj koji zabavlja, educira i informiše bez direktne promocije. Prema istraživanju Hootsuite, gotovo polovina organizacija ulaže preko 60% svojih objava u ovakav pristup, koji omogućava stvaranje dubljih veza s publikom.
Prilagođavanje specifičnoj kulturi platformi omogućava brendovima da se autentično povežu s korisnicima i istovremeno inspirišu nove pristupe.
2. Društveno slušanje kao strateška prednost
Društveno slušanje u 2025. godini predstavlja nezaobilazan alat za razumijevanje publike, prilagođavanje strategija i prevenciju kriza. Više od 62% društvenih marketera koristi ove alate, što im omogućava da precizno prate ROI i donose informisane odluke.
3. Autentičan angažman kroz komentare
Angažman brendova u sekcijama komentara postova kreatora postaje popularan način za jačanje prisutnosti i stvaranje zajednice. Međutim, ključ uspjeha leži u autentičnosti i dodavanju vrijednosti, što omogućava brendovima da privuku pažnju ciljane publike i izgrade dublje odnose.
4. Generativna vještačka inteligencija kao standard
Generativna AI tehnologija prelazi iz faze eksperimenta u svakodnevnu upotrebu. Sa sve većom potražnjom za sadržajem, 83% marketera koristi AI alate poput ChatGPT-a za pisanje objava, kreiranje vizuala i generisanje novih ideja. Čak i u strogo regulisanim industrijama, poput zdravstva, AI je postao ključni resurs.
5. Mikro-viralnost
Umjesto masovne viralnosti, brendovi sve više teže mikro-viralnosti, tj. sadržaju koji odjekuje unutar njihovih ciljnih grupa. Uz pomoć društvenog slušanja, mogu precizno odrediti trendove koji su relevantni za njihove publike i na taj način povećati učinak svojih kampanja.
Ključne preporuke za 2025. godinu
- Podstaknite kreativnost – Ublažite rigidne smjernice brenda kako biste omogućili inovativne pristupe.
- Uložite u društveno slušanje – Iskoristite podatke za donošenje odluka, poboljšanje kampanja i dokazivanje povrata investicije.
- Integrirajte AI – Ubrzajte proces kreiranja sadržaja i strategije koristeći alate koji povećavaju produktivnost.
- Ojačajte angažman – Fokusirajte se na smisleno povezivanje s publikom kroz autentične interakcije.
- Prilagodite strategije – Redovno ih ažurirajte kako biste ostali relevantni u dinamičnom okruženju društvenih mreža.