Održan ciklus obuka “Klijent mojih snova” – uspješna priprema malih biznisa za velike igrače


U sklopu mentorske podrške koju Investicijska fondacija Impakt pruza poduzetnicima i poduetnicama IMPAKT inkubatora poslovnih ideja, održan je ciklus obuka iz prodaje pod nazivom “Klijent mojih snova” s ciljem pripreme malih lokalnih biznisa za ulazak na širu tržišnu scenu. Predavačica obuke bila je Tatjana Paunoski koja je tokom ciklusa obuka dijelila svoje bogato znanje i iskustvo u prodaji i martketingu sa učesnicima i učesnicama.

Cilj edukacije bio je pripremiti ove biznise za konkurenciju s većim igračima poput trgovina, drogerija, hotela i digitalnih platformi. Kroz četiri intenzivne radionice, učesnice i učesnici su stekli ključna znanja i vještine potrebne za izlazak na širu scenu.

Prva radionica, Kako izaći iz „ormara“ (na tržište) održana 3.2.2024. godine bila je posvećena osnovama komunikacije i ponude. Učesnici i učesnice su naučili kako napraviti prvi korak, uspostaviti kontakte, te kako pravilno formulirati ponudu prilagođenu potrebama tržišta.

Na drugoj radionici, Pola bacaš, pola ulažeš? održanoj 10.2.2024. godine, fokus je bio na marketinškim strategijama. Učesnici i učesnice su razumjeli važnost ulaganja u marketing i oglašavanje te su naučili kako pravilno odabrati marketinške kanale za promociju svojih proizvoda ili usluga. Kroz vježbu, stvorili su mix oglašavanja za budžet u skladu s godišnjim prihodom i za lansiranje novog proizvoda.

Treća radionica, Skuplji si od ostalih? Popusti ili glumiš „Pradu“, održana 17.2.2024. godine, fokusirala se na cjenovne strategije i program lojalnosti. Učesnici i učesnice su raspravljali o različitim pristupima cjenovnom pozicioniranju i kreiranju prodajnih aktivnosti koje će ih izdvojiti od konkurencije. Kroz vježbu, kreirali su prodajnu aktivnost prilagođenu njihovim proizvodima ili uslugama.

Zaključna radionica bila je prilika za sumiranje prethodnih naučenih lekcija kroz praktične vježbe prodaje. Učesnici i učesnice su u timovima izveli simulaciju sastanka između službe nabave i prodaje, pripremajući se za suradnju s potencijalnim kupcima ili distributerima.

Ciklus obuka “Klijent mojih snova” pokazao se kao korisna platforma za osnaživanje lokalnih biznisa i pripremu za ulazak na širu tržišnu scenu. Učesnici i učesnice su stekli ključna znanja i vještine koje će im pomoći u diferencijaciji od konkurencije i ostvarivanju uspjeha u svojim poslovnim poduhvatima.